escape

Vaknade nyss, jag sover fortfarande länge. Fast i och för sig har jag inte så mycket att komma upp till när jag inte jobba, jag skall jobba imorgon dock. Veckan har varit ganska lugn, hade upplärning på det nya jobbet måndag och tisdag, det verkar som ett schyst ställe faktiskt. Så det skall bli kul att börja på riktigt nästa vecka. I onsdags var vi ute en sväng på sjöboden, blev en riktigt rolig kväll! Träffade härliga norrmän som vi satt och tjöta med hela kvällen, sen blev det såklart efterfest med massa John Mayer, ÄLSKA!

Igår var jag och Sara ute och tog en öl, gick hem tidigt och la oss och kollade på film. Myspys. Ikväll skall vi hem till min kusin på middag/förfest, fast där stannar det nog för oss, för både jag och Sara skall upp och jobba imorgon och Malin skall jobba ikväll.



På föien för ett tag sedan.





take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0