Snowboardkåt

Snowboardkåt var ordet. Jag är så sjuk sugen på att åka snowboard just nu. Har suttit och kollat hotell i Voss hela morgonen. Jag och Stina skall ha en romantisk longweekend i Voss om några veckor. Jätte kul skall det bli! Både att få åka snowboard igen och träffa Stina. Jag har hört att Voss skall vara ett bra ställe, men jag har aldrig varit där, så det skall bli spännande. Skall bli riktigt kul att inviga min nya bräda jag fick av Kristoffer i julas.

Idag skall jag och Sara in till Bergen By och fika med Hanna, blir mysigt. Har varit för lugnt det senaste, har inte gjort alls mycket, jag har dock varit sjuk så det kanske inte är så konstigt. Men i helgen blir det ändring på det. Jobbar fredag lördag söndag. Fredag och söndag blir det Herman gransveis bofelleskap och lördag Lyngbötunet. Bra med variation har jag hört.

Nu skall jag slänga mig in i duschen och bege mig in mot stan.


Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0