Massagekväll

Gårdagen spenderades med Vanja och hennes pappa, vi var på ikea och inhandlade lite nödvändiga saker, och köpte köttfärssås för 20 kr, vuxenpoäng? På kvällen gick alla tre ner till Vanja där vi skruvade ihop ikeamöbler, gjorde tacos och gav varandra massage. Super mysig kväll!

Inatt drömde jag om när jag var yngre, jag var på en hemmafest med tjejerna, vi hade så roligt. Så imorse när jag vaknade upp, var det med en starkare saknad, jag saknar verkligen mina vänner där hemma. Eller vadå hemma? Alla är ju utspridda på olika håll verkligen. Det känns så konstigt, för bara ett årsen var vi oskiljaktiga, nu är vi nästan alla i olika länder. Livet förändras vart man än går. Men jag är i alla fall jätte glad för att jag har mina vänner, för dom är fantastiska.

Nu skall jag äta omelett tillsammans med en annan fantastisk vän, malin. Ha en fin dag alla!


mina saknade underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0