Jobbhelg och sjukstuga.

Här borta flyger bara tiden iväg just nu. Känns som jag precis lämnade Sverige, men det har gått över en månad, och en sjuk sak till är att jag snart bott i Bergen i ett halvår?! Vart tog tiden vägen. Känns inte alls som det har gått så lång tid. Men precis som hemma går man runt i en vardag här med rutiner och måsten. Jag tycker ändå jag har klarat mig bra, jag har ju trottsallt flyttat hemifrån. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer flytta tillbaka till mamma och pappa igen.
Nog om det, helgen har gått väldigt fort, har jobbat fredag lördag och skall jobba idag. Här hemma ligger Malin och snörvlar, nu när jag är frisk åkte Malin på det jag hade. Blir lätt så när man bor på varandra. Sara har haft turen att klara sig än så länge i alla fall.

Och nu är det föresten inte alls länge kvar till Olivia och Sofie flyttar hit! Skall bli så sjukt roligt. Olivia är en av de människorna jag har saknat mest undertiden jag har varit här. Känns så otroligt att hon kommer hit och jag kommer slippa sakna!

Nu skall jag snart göra mig iordning och gå till bussen. Ha det fint vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0