dröm iväg, långt bort.

Tänk dig solen som steker mot huden, en strand, en bra bok, god mat, fina omgivningar där man bara kan koppla bort allt och bara vara. Dit vill jag nu. Jag är trött på vinter tristessen. Jag vill ha värme, semester och sol. Idag har jag och Malin kollar runt på resor och hittat den perfelta resan till Santorini, en idyll vad korten antyder. Jag vill bara packa min resa och åka nu. Blir dock inte förens i mitten av maj, något att blicka framåt åt. Fast jag vill bara slippa vinterdepp. Jag har hamnat lite där just nu tror jag. Tror det blir bättre nu när Olivia och Sofie flyttar hit, lite mera folk man kan dela tankar och umgås med.

Denna veckan blir det nästan bara jobb. Har jobbat 5 dagar i sträck nu, så det är riktigt härligt att vara ledig idag. Jag och Malin har även hunnit med att åka in till stan och ätit riktigt god Kinamat och avslutade med en kaffe på världens mysigaste café, Bocca. Nu skall vi snart ner 2 trappor och vara barnvakter åt Vanjas barn.

Ha en fin kväll!


Santorini, ser det inte idylliskt ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0