Deiligt

Början på denna vecka spenderades till 90% sängen och klagandes över sjukdom, tycker synd om mina älskade rumskompisar. Pga smittorisk flyttade stackarna ut i vardagsrummet under nätterna, även om de fick stå ut med mitt feberyrande. Var hos läkaren igår, en fransk-norsk herre. Förstog inte alls mycket av hans prat. Det enda jag förstog var "virus, ät honning och sov." Försökte följa hans råd så mycket som möjligt. Dock blev det en liten avstickare igår med expidition i en skog/hav och idag har vi spenderat några timmar i trädgården, grillat korv och solat. Jätte härligt verkligen. Så nu börjar jag må bättre. Har legat några timmar nu framför tvn och degat, behövlig.

Försesten ringde telefonen precis och en dam som erbjöd mig ännu ett jobb, men jag kunde inte säga ja. Det var ett helg jobb, och det har jag ju redan. Dock jobbar jag inte alls så mycket som jag vill just nu. Missade två dagar med jobb denna vecka pga sjukdom, suger verkligen. Jag behöver verkligen jobba.



Bild från dagen i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0