Jobb jobb jobb.

Ledsen før dålig uppdatering det senaste. Har varit fullt upp hær borta. I torsdags blev det utgång på Studenten, intressant kvæll/natt. Dansade hela kvællen och efter blev det Mcdonalds, FØRLÅT Olivia, jag har syndat. Men i alla fall satt jag och Malin ute och fettade i oss våra hamburgare, så kommer det fram några killar och børjade prata, så det slutade med att vi føljde med på efterfest på ett millitærhotell mitt ute i ingenstans dær det blev bastubadning och tjøt. Intressant kvæll/natt/morgon. Haha. Kom i alla fall hem vid 10 på fredags morgonen (det gick inga bussar tidigare). Vi kom hem, børjade packa, flyttade ut till min faster. Så hær har vi bott i 2 dagar nu med ren lyx. Fast nu kænner jag verkligen att jag vill ha våran lægenhet. Vill ha ett stælle dær jag kan kænna mig hemma och att jag inte lever inpå någon annans liv. Få lite rutiner och inte flytta runt mera. Førhoppningsvis får vi lægenheten snart, senaste på torsdag.

Lørdag och idag har det æven varit jobb och imorgon børjar mitt "riktiga" jobb på riktigt. Jag ser verkligen fram emot det! Ett riktigt arbete, 8-3 varje dag måndag-fredag. Jag ær faktiskt stolt øver mig sjælv att jag har klarat mig så bra hær borta. Jag kan klara mig sjælv och det går bra! Så ja, jag ær stolt øver mig sjælv før en gångsskull. Førlåt før ett ostrukturerat inlægg. Jag orkar inte tænka, ær hungrig. Så snart blir det søndagsmiddag hær hos min faster.. 

take care! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0