Flyttstök

Nu har vi äntligen fått flytta in i lägenheten. Jag trivs! Mina kära vänner har varit på ikea idag och köpt lite inredningsprylar, så lägenheten börjar bli riktigt mysig! Bilder kommer, jag skall bara hitta min kamerasladd.

I helgen har faktiskt varit ledig, men kanske inte tagit det så lugnt. Flyttade till Vanja i fredagskväll direkt efter jobbet (våran granne, min kusins bästa kompis) flyttade in i lördags, så blev det en massa flyttstök, sen blev det en supermyysig förfest med tjejorna och sedan utgång på exudus. En lyckad kväll! Sen i söndags blev det mera flyttstök och nu har jobbet börjat igen, men det är luugnt för jag älskar mitt jobb!

Nu blir det montering av soffbord och inredningsstök.

Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0