Ensamtid

Första gången jag är ensam på väldigt länge. Det är faktiskt riktigt skönt, även om jag tror att jag är beroende av att ha folk runt om kring mig hela tiden märker jag hur härligt det är att kunna vara ensam några timmar ibland. Absolut inget emot mina lägenhetskompisar, utan tvärtom! Jag älskar dem och hade inte klarat mig utan dem, för jag behöver sällskap, men just nu är ensamheten skön.

Whatever, nu har vi i alla fall fått ordning på torpet och även skaffat oss internet, så vi slipper dela på ett internet. Skönt! Jag trivs grymt bra i våran lägenhet, den ligger ca 15 minuter med buss från byeen (stan). Den är inte speciellt "fin" utan bara väldigt mysig. Har gräsliga tapeter med "lister" i olika konstiga tapeter, men jag tror att det är våran inredning och ljus som gör den så mysig.


Och nu kommer lite bilder, så ni får se skönheten. ;)


Vårat lilla söta vardagsrum, lägg märke till växten!?


"sovsalen" lite stökig. Lägg märke till de fina tofflorna, vi har massa! Här behöver ingen frysa om fötterna!

En stycka hall, skall stå ett matbord framför byrån senare är det tänkt, när pengarna räcker till.

En extremt dålig vinkel på köket, men så ser det i alla fall ut. Lägg märke till den underbara mattan!




Internet är segt, så det tar väääldigt lång tid att lägga upp bilder. Så detta är vad jag bjuder på idag.


/
Carolina







Kommentarer
Postat av: malin

och vi älskar dig! Coconut :D

2009-10-23 @ 20:22:34
URL: http://missmalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0