Dagen efter.

Gårdagens plan var att ligga hemma och chilla med hemagjord pizza och godis. Vad tror ni... blev det så?... Nooopee. Det blev en galen spontanutgång. Kom hem vid tretiden gick upp 7 för att jobba, bra jobbat! Men jag ångrar mig inte! Jag hade jätte kul igår. Blev en kväll full med dans och corona. Perfekt. Nu har jag ganska nyss kommit hem och sitter och glor på tv, det konstiga är att jag inte är så jätte trött utan känner mig rättså peppad för ikväll.. Ja för ikväll skall vi ha "inflyttningsfest" eller i alla fall utgång. Bara att köra hårt. Man är bara ung en gång!

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du bara super o super, dags att ta tag i ditt liv nu knorro :P

2009-11-24 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0